سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

کارکنان شهرداری دیباج با ایمان و توکل بر ذات مقدس احدیت و در جهت مقبولیت خدمت در پیشگاه خداوند متعال و حفظ منافع عموم به ارائه خدمات به شهروندان پرداخته و با رعایت موارد زیر، متعهد و هم‌پیمان می‌شوند تا اخلاق حرفه‌ای را در فعالیت خود بکار گرفته و جلب رضایت همشهریان گرامی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

* کارکنان شهرداری دیباج بر این باورند که شهروندان، متولیان واقعی شهرند، و از این رو حضور آنان را در شهرداری مغتنم می‌شمارند.

*کارکنان شهرداری دیباج با رعایت نظم، آراستگی، وقت‌شناسی، پشتکار، مسئولیت‌پذیری و در کمال خوشرویی، ادب، نزاکت، عدالت و انصاف آماده پذیرش شهروندان و انجام وظیفه در محل خدمت می‌باشند.

* کارکنان شهرداری دیباج باور دارند که عزت، احترام و تکریم مراجعان از مهمترین مسئولیت آنان است و تمام تلاش خود را معطوف به حفظ منزلت شهروندان در فرآیند ارتباطات متقابل می‌نمایند.

* کارکنان شهرداری دیباج خود را مکلف می‌دانند تا با دقت و نظم کافی امور شهروندان و وظایف محوله را در کوتاهترین زمان ممکن به انجام برسانند و کوشش خواهند نمود تا از اتلاف وقت آنان در شهرداری جلوگیری نمایند.

* کارکنان شهرداری دیباج مصمم هستند تا در فضای اداری امکانات و شرایط مناسبی را برای استقرار مراجعین محترم اختصاص داده و خدمات خود را با کیفیت مطلوب و به شیوه‌ای مناسب و نوین در اختیار آنان قرار دهند.

* کارکنان شهرداری دیباج خود را موظف می‌دانند تا با توجه حوزه فعالیت و رعایت مقررات، ضوابط و سلسله مراتب اداری، به درخواست مراجعین گرامی پاسخی شفاف، کامل و قانونی در اسرع وقت ارائه نمایند.

* کارکنان شهرداری دیباج بر این اعتقاد می‌باشند که مبنای ارزیابی فعالیت آنان جلب نظرات و میزان رضایت شهروندان است، از این رو با ایجاد تمایلات مثبت به کار و متناسب با نوع فعالیت به تلاش مجدانه و صادقانه در شهرداری می‌پردازند.

* کارکنان شهرداری دیباج استقبال خود را از انتقادات و پیشنهادات شهروندان در کلیه مصادیق امور شهرداری اعلام و در جهت ارج نهادن به نظرات مردم، از آن به عنوان زمینه‌ساز رشد و ارتقاء خدمات شهرداری استفاده می‌نمایند.

* کارکنان شهرداری دیباج خود را ملزم می‌دانند تا ضمن دانش‌ افزایی و به روز‌ رسانی معلومات در‌ خصوص شغل و محل خدمت، به هنگام حضور ارباب‌ رجوع، از بی‌توجهی و یا انجام دیگر کار‌ها خودداری نموده و سپس راهنمایی لازم و مقتضی را بعمل آورند.

* کارکنان شهرداری دیباج خود را موظف می‌دانند با هماهنگی مسئولین مربوطه محل کار خود را ترک نمایند و در محیط اداری از انجام اعمال و رفتاری که موجب تضییع حقوق دیگران و باعث بروز خدشه به جایگاه شهرداری و سایر همکاران می‌گردد، اجتناب نمایند.

* کارکنان شهرداری دیباج اعلام می‌دارند از مظاهر فساد اداری مانند توصیه، سفارش و اعمال سلیقه در تصمیم‌گیری‌ها خودداری نموده و بر اساس ضوابط و مقررات در راستای اهداف والای شهرداری و با هدف جلوگیری از اتلاف سرمایه عمومی شهر، به انجام وظایف خواهند پرداخت.






تاریخ : دوشنبه 92/6/11 | 12:0 صبح | نویسنده : شهرداری دیباح | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • مزین کردن