سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سردار نعمان غلامی مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین دربیستمین یادواره شهدای شهر دیبـاج هدف از یادواره های شهدا را یادآوری رشادتهای رزمندگان این مرز و بوم دانست و گفت: مهمترین دستاورد یادواره های شهدا استکبارستیزی این رزمندگان است که خود از مهمترین آموزه های اسلام است.

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: یاد آوری سیره شهدا وعمل کردن به آن از هدف های مهم یادواره هاست.

وی تصریح کرد: نظام ایران اسلامی به عنوان الگوی استکبارستیزی و ایستادن در برابر ابرقدرتهای پوشالی دنیا تبدیل شده که این امر باعث ناراحتی ظالمان جهان شده است.

سردارغلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : اهمیت انرژی هسته ای برای کشورهای جهان همین بس است که تا70سال آینده سوخت های فسیلی تمام خواهد شد وبرای عبور از مشکلات انرژی پیش رو تنها راه چاره انرژی هسته ای می باشد.

ی در ادامه سخنان خود گفت : اگر درحال حاضر ایران اسلامی در منطقه دارای نفوذ است در آینده نیز با داشتن انرژی هسته ای (البته صلح آمیز) می توان اقتدار خود را داشته باشد و اگر این انرژی هسته ای بد واشتباه است چرا کشورهای توسعه یافته که دارای منابع کم سوخت های فسیلی هستند از منابع سرشار انرژی هسته ای استفاده می کنند ، پس ایران برای گذر از پیچ تاریخی باید به این انرژی دسترسی داشته باشد .

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین درپایان سخنان خود گفت : تمام اقشار جامعه وظیفه دارند کاری کنند که مشکلات مردم حل شود تا شهدا ازما راضی باشند وجهانیان بدانند اسلام حلال تمام مشکلات است .






تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 94/3/21 | 11:3 صبح | نویسنده : شهرداری دیباح | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • مزین کردن