سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دبیر دومین جشنواره آئین امامدر (شیر دوشان) شهر دیباج از برگزاری این جشنواره در اول خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این جشنواره حدود 16 هزار راس دام (گوسفند و بز) دوشیده می شوند.

اسماعیل خراشی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه با برگزاری جشنواره آئین امامدر(شیر دوشان)  در اواخر اردیبهشت هر سال دامداران دیباج حدود 16 هزار راس دام (گوسفند وبز) خود را در این آئین می دوشند، اضافه کرد: این تعداد دام به 40 گله 400 راسی می رسد که به هرگله یک بلوک گفته می شود.

وی تصریح کرد: این گله ها را طی 10 روز کنار آثار طبیعی تک درخت کهن سال ارس و در جوار آثار تاریخی مطهر امامزاده سید محمد ملقب به دیباج فرزند بلافصل امام جعفر صادق (ع) می دوشند.

دبیر دومین جشنواره آئین امامدر (شیر دوشان) شهر دیباج یاد آور شد: در این ایام به همراه این آئین، گوسفندانی در همین مکان قربانی می شوند که نیمی از  گوشت قربانی و شیر های دوشیده شده به نفع امامزاده و نیم دیگر را بین فقرا تقسیم می شود.

وی خاطر نشان کرد: این عمل ریشه در اعتقادات و فرهنگ دامداران دیباج دارد و در این آئین (شیر دوشان) مرد و زن، پیر و جوان شرکت می کنند و بعد از انجام این مراسم دامداران دام های خود را به مراتع میان بند می برند.

خراشی در خاتمه گفت:

آئین امامدر  (شیر دوشان) از سوی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تاریخ چهارم بهمن ماه 91 به شماره 890 در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

 

دومین جشنواره آئین امامدر (شیر دوشان) شهر دیباج

 

دومین جشنواره آئین امامدر (شیر دوشان) شهر دیباج

 

دیباج

 






تاریخ : یکشنبه 94/2/20 | 6:23 عصر | نویسنده : شهرداری دیباح | نظرات ()

بدون شرح






تاریخ : جمعه 93/10/5 | 9:7 عصر | نویسنده : شهرداری دیباح | نظرات ()

1-غلامعلی ناهیدی رئیس شورای اسلامی

شماره تماس:   09121315763

2-اسماعیل خراشی نایب رئیس 

3- حسینعلی سفیدیان خزانه دار

4-خانم عزت رنگریز منشی

5-پرویز گیلان عضو شورا و نماینده شورای شهرستان







تاریخ : سه شنبه 92/8/14 | 12:0 صبح | نویسنده : شهرداری دیباح | نظرات ()

 

کارکنان شهرداری دیباج با ایمان و توکل بر ذات مقدس احدیت و در جهت مقبولیت خدمت در پیشگاه خداوند متعال و حفظ منافع عموم به ارائه خدمات به شهروندان پرداخته و با رعایت موارد زیر، متعهد و هم‌پیمان می‌شوند تا اخلاق حرفه‌ای را در فعالیت خود بکار گرفته و جلب رضایت همشهریان گرامی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

* کارکنان شهرداری دیباج بر این باورند که شهروندان، متولیان واقعی شهرند، و از این رو حضور آنان را در شهرداری مغتنم می‌شمارند.

*کارکنان شهرداری دیباج با رعایت نظم، آراستگی، وقت‌شناسی، پشتکار، مسئولیت‌پذیری و در کمال خوشرویی، ادب، نزاکت، عدالت و انصاف آماده پذیرش شهروندان و انجام وظیفه در محل خدمت می‌باشند.

* کارکنان شهرداری دیباج باور دارند که عزت، احترام و تکریم مراجعان از مهمترین مسئولیت آنان است و تمام تلاش خود را معطوف به حفظ منزلت شهروندان در فرآیند ارتباطات متقابل می‌نمایند.

* کارکنان شهرداری دیباج خود را مکلف می‌دانند تا با دقت و نظم کافی امور شهروندان و وظایف محوله را در کوتاهترین زمان ممکن به انجام برسانند و کوشش خواهند نمود تا از اتلاف وقت آنان در شهرداری جلوگیری نمایند.

* کارکنان شهرداری دیباج مصمم هستند تا در فضای اداری امکانات و شرایط مناسبی را برای استقرار مراجعین محترم اختصاص داده و خدمات خود را با کیفیت مطلوب و به شیوه‌ای مناسب و نوین در اختیار آنان قرار دهند.

* کارکنان شهرداری دیباج خود را موظف می‌دانند تا با توجه حوزه فعالیت و رعایت مقررات، ضوابط و سلسله مراتب اداری، به درخواست مراجعین گرامی پاسخی شفاف، کامل و قانونی در اسرع وقت ارائه نمایند.

* کارکنان شهرداری دیباج بر این اعتقاد می‌باشند که مبنای ارزیابی فعالیت آنان جلب نظرات و میزان رضایت شهروندان است، از این رو با ایجاد تمایلات مثبت به کار و متناسب با نوع فعالیت به تلاش مجدانه و صادقانه در شهرداری می‌پردازند.

* کارکنان شهرداری دیباج استقبال خود را از انتقادات و پیشنهادات شهروندان در کلیه مصادیق امور شهرداری اعلام و در جهت ارج نهادن به نظرات مردم، از آن به عنوان زمینه‌ساز رشد و ارتقاء خدمات شهرداری استفاده می‌نمایند.

* کارکنان شهرداری دیباج خود را ملزم می‌دانند تا ضمن دانش‌ افزایی و به روز‌ رسانی معلومات در‌ خصوص شغل و محل خدمت، به هنگام حضور ارباب‌ رجوع، از بی‌توجهی و یا انجام دیگر کار‌ها خودداری نموده و سپس راهنمایی لازم و مقتضی را بعمل آورند.

* کارکنان شهرداری دیباج خود را موظف می‌دانند با هماهنگی مسئولین مربوطه محل کار خود را ترک نمایند و در محیط اداری از انجام اعمال و رفتاری که موجب تضییع حقوق دیگران و باعث بروز خدشه به جایگاه شهرداری و سایر همکاران می‌گردد، اجتناب نمایند.

* کارکنان شهرداری دیباج اعلام می‌دارند از مظاهر فساد اداری مانند توصیه، سفارش و اعمال سلیقه در تصمیم‌گیری‌ها خودداری نموده و بر اساس ضوابط و مقررات در راستای اهداف والای شهرداری و با هدف جلوگیری از اتلاف سرمایه عمومی شهر، به انجام وظایف خواهند پرداخت.






تاریخ : دوشنبه 92/6/11 | 12:0 صبح | نویسنده : شهرداری دیباح | نظرات ()
<      1   2   3   4      
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • مزین کردن